недеља, 31. мај 2020.

ULOGA ŽENA U DUHOVNOM RADU 5 - ZAŠTO RAĐAMO POTOMKE



Sa KabTV “Osnove Kabale”, 08.03.2020

Uloga žena u duhovnom radu, Dio 5
Zašto rađamo potomke?

Pitanje: Veoma često, djeca pitaju majku: “Zašto si me rodila? Ja to nisam tražio”. Kako da odgovorimo na ovo pitanje?

Odgovor: Kad bi me dijete pitalo: “Zašto ste me rodili?” Ja bih mu rekao: “Zato što je to zakon prirode”.

Ja moram da rađam potomke upravo zato što je i mene neko rodio, tako da svi mi zajedno, bez prekida, kroz generacije, ispravljamo opšti egoizam koji u jednoj manjoj količini postoji u svakom od nas. 

Ja malo ispravim ego, ti malo ispraviš ego, svi tako radimo. Na ovaj način, cijelo čovječanstvo se kreće prema opštoj ispravci. Zato svi moramo da rađamo djecu.

Tora kaže da porodica mora da ima dvoje djece: dječaka i djevojčicu. Ali, ako u jednoj porodici nema dvoje djece, onda će to neka druga porodica da nadoknadi.

Pitanje: Šta bi kod žene koja se angažuje u Kabali trebalo da je prava namjera prema rađanju bebe, tako da to nije njena korporealna već duhovna želja? 

Odgovor: Namjera treba da bude jedino zarad davanja. Stoga, i u začeću i u podizanju djece poželjno je biti u namjeri davanja. I o tome sa djecom treba stalno da se priča. Postepeno, oni će da se naviknu na te riječi i počeće da ih zanima njihovo unutrašnje značenje.


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.